ورزشی

اجتماع زنان ایرانی در همدلی با جبهه مقاومت برگزار شد

اجتماع زنان ایرانی در همدلی با جبهه مقاومت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت امروز برگزار شد.

این اجتماع با حضور مریم اردبیلی، مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، جمعی از مسئولان، زنان سفرای کشورهای اسلامی، بانوان هنرمند و سایر اقشار بانوان در محل بوستان ملت، رو به روی دفتر حزب الله لبنان برگزار شد.

در این مراسم ضمن قرائت بیانیه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، به صورت نمادین چند نهال زیتون نیز به دست بانوان برای ابراز هم‌بستگی با مردم لبنان کاشته شد.

در متن بیانیه قرائت شده آمده است:

سید حسن نصرالله عزیز، شهید عدالت و حقیقت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش مانند شیطان بزرگ آمریکا و مدافع مظلومان بود. او و یاران صدیقش، بار سنگین دادخواهی و حق‌طلبی را در شرایطی در جهان امروز به دوش کشیدند که سازمان‌های بین‌المللی، شرکت‌های چندملیتی رسانه‌ای و دولت‌های غربی به اصطلاح حامی حقوق بشر، با تزویر و ریاکاری به تماشای نسل‎کشی و قتل عام کودکان، زنان و غیرنظامیان در غزه و لبنان نشسته اند، و با بی شرمی، دروغ پراکنی و مماشات این قاتلان و نابودکنندگان معنای انسانیت را همراهی می‌کنند.

اکنون یک سال از عملیات بزرگ طوفان الاقصی که توسط قهرمانان فلسطینی به انجام رسید، سپری شده است و در صبوعیت نظامیان صهیونیست، هزاران زن و کودک بی‌گناه و هزاران خانواده آواره شده‌اند و شهدا و جانبازان این جنگِ نابرابر از شمار، بیرون است. همه این جنایات با تکیه بر حمایت آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش و سکوت برخی سران ضعیف و خودفروخته جهان اسلام روی داده است. نمونه‌هایی نادر از خشونتی افسار گسیخته، ترور، هتک قواعد انسانی جنگ و زیر پا گذاشتن حقوق بشردوستانه که همواره همپیمانان رژیم صهیونیستی مدعی آن در جهان بودند و اکنون در باتلاق رسوایی دروغ بودن این ادعا فرورفته ‎اند.

اینک ما زنان و دختران جبهه مقاومت ایران نیز، استوار چونان مادران، همسران و دختران دلیر و صبور شهدا، بر پیکر فرمانده بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله و یارانش، با قلبی مملو از خشم و اندوه، اما ایستاده و مقاوم عزاداری می‌کنیم و چون سیده زینب سلام الله علیها، نستوه و سربلند از شهادت در راهی الهی، خداوند را به عظمت و بزرگی یاد خواهیم کرد که این قربانی عزیز را از ما پذیرفته است.

بانوان حاضر در این تجمع طی این بیانیه ضمن عرض تهنیت شهادت سید حسن نصرالله و یارانش، به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، و مجاهدان مقاومت لبنان، ملت بزرگ لبنان و در نهایت به همه آزادگان بر موارد زیر تاکید کردند:

۱. همواره در تاریخ، خون بر شمشیر پیروز است. مکر دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگر آشکار و تروریسم و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر هم‌پیمانانشان برملا شده است. اینک همه حق طلبان جهان می‌دانند تنها راه پیشِ‌رو، جهاد و مقابله مقتدرانه با اشرار کودک کش است.

۲. فرمانده مقاومت لبنان، سید حسن نصرالله در قلب ملت‌های آزاده جهان، زنده، و ابدیست. پیوستن به جَرگه مجاهدان حق، برای ما عزتی است که به آن مفتخریم و به فتوای امام و رهبرمان سید علی خامنه‌ای (مدظله)، در خونخواهی سید حسن عزیز و شهدای مقاومت، در کنار مقاومت اسلامی در لبنان، لبیک می‌گوییم.

۳. در این نقطه از تاریخ، ما زنان مقاومت، سوگند یاد می‌کنیم با صبوری و استقامت خود، مردان مبارزمان را حمایت خواهیم کرد و طعم شکست را بر دشمن خواهیم چشاند و هرگز از پای نخواهیم نشست تا انتقام این داغ و نابودی حتمی دشمن صهیونیستی و اعوان و انصار شیطانی‌اش، فرا رسد و این وعده ایست که به فرموده خداوند، حتمی و یقینی است.
فرزندانمان را برای نبردی تاریخی تربیت خواهیم نمود و فرمانده و شجاعتش را متذکر خواهیم شد و با هدایت فرزندانمان، هزاران نصرالله به جهان اسلام و برای آزادی فلسطین اشغالی در راه اراده الهی، تقدیم جبهه مقاومت خواهیم نمود.

۴. در پایان به مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان و نیز به همه برادران و خواهران امت اسلامی عرض می‌کنیم: اکنون پرچم مقاومت، آغشته به خون پاک‌ترین مجاهدان تاریخ بشریت، به دستان حیدری شما سپرده شده است.

در حال تکمیل….

منبع مهر

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

نوشته های مشابه