سیاسی

انسداد مرز توسط نیروی زمینی سپاه یک کار زیرساختی و جهادی است



انسداد مرز توسط نیروی زمینی سپاه یک کار زیرساختی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان سیستان و بلوچستان به همراه حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در جمع رزمندگان در مناطق مرزی جنوب شرق حضور یافت و از کارگاه‌های طرح انسداد مرزی و روند پیشرفت کار و محل اجرای دیوار کشی که توسط گروه‌های رزمی مهندسی و پدافند غیر عامل در حال ساخت می‌باشد، بازدید بعمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی هدف از سفر خود را حضور در جمع سنگرنشینان خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی، دفاع از دین و عرض سلام، خدا قوت و رساندن سلام مقام معظم رهبری به این رزمندگان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در توصیف کار رزمندگان مستقر در این منطقه مرزی اظهار داشت: انسان اقدامات و زیبایی‌هایی را می‌بیند که اینها برای او قابل توجه است. خدا را شاکریم بخاطر همه نعمت‌هایش؛ بویژه دو نعمت: یکی نعمت رهبری هدایتگر و بی نظیر و یکی هم نعمت سپاه و بسیج. واقعاً اینجا انسان می‌بیند سپاه پاسداران به معنای حقیقی امنیت و خدمت است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با مدیریت سردار پاکپور عملکرد فوق العاده‌ای را بر جا گذاشت و در همه عرصه‌ها، چه عرصه‌های دفاع از انقلاب، مبارزه با ضد انقلاب و تحرکاتش، چه در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است. همچنین خدمات نیروی زمینی را در زمان کرونا، در سیل و زلزله فراموش نکرده‌ایم.

وی افزود: امروز شاهد یک جلوه جدیدی از این جهاد نیروی زمینی هستیم و آن هم این کار زیبای دیوارکشی مرزها است که بنظرم یک کار زیر ساختی مبنایی است. خیلی از آسیب‌های کشور و بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، تردد دشمن را محدود و کنترل می‌کند. خیلی از مسائل دیگر اخلاقی، روحی و روانی را حل می‌کند و این یک اقدام مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: این را هم عرض بکنم که مردم بدانند کار آسانی هم نیست، شاید شما می‌بینید که یک دیواری را آماده کردند اما چگونه و چه مراحلی را باید گذراند، حتی مواد اولیه‌اش چقدر باید باشد؛ اینکه کجا ساخته شود با چه قالبی درست بشود و چگونه منتقل بشود، موادی که می‌خواهند این دیوار را آماده کنند چگونه تهیه شود؛ این کاری است که جز از یک مجموعه نیروی انسانی جهادگر و الهی با اراده‌های الهی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: بنظرم بزرگترین کاری که انقلاب اسلامی برای ما کرد پرورش انسان‌های با اراده، باقدرت، با عزم راسخ است که کارهای جهادی را با قدرت انجام می‌دهند. خوشحالم و خدا قوت عرض می‌کنم و قطعاً می دانم که مقام معظم رهبری مدظله العالی از این کار زیبا، فوق العاده خوشحال می‌شوند؛ چون این نه فقط خدمت به امنیت کشور است، بلکه خدمت به آسایش مردم و خدمت به زندگی مردم هم به حساب می‌آید. این کار هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است و خداوند این اقدام را از ما قبول کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید جواد کیخا جهانتیغی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.



منبع مهر

نوشته های مشابه