ورزشی

برد نمایندگان فارس و تساوی طلایی‌ها در آغاز لیگ هندبال بانوان



برد نمایندگان فارس و تساوی طلایی‌ها در آغاز لیگ هندبال بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نخست از بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران از صبح امروز جمعه ششم مهرماه با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که طی آن زاگرس جنوبی کازرون و شهید چمران لارستان برابر تیم‌های نامی نو و رایزکو به برتری رسیدند و سپاهان نیز با یک امتیاز از گچساران بازگشت.

زاگرس جنوبی کازرون که در هفته اول مهمان تیم تازه لیگ برتری شده نامی نو اصفهان بود، توانست طی ۶۰ دقیقه برتری بر زمین و نتیجه با دست پر از اصفهان به خانه بازگردد. زاگرسی ها در این دیدار با نتیجه ۲۲ – ۲۷ پیروز شدند تا ۲ امتیاز هفته نخست را دشت کنند.

رایزکو تهران، دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر که به لارستان رفته بود، نتوانست امتیازی کسب کند. شاگردان نشمین شافعیان در لارستان در بازی امروز توانستند نخستین ۲ امتیاز خود را کسب کنند تا لیگ بیستم را با پیروزی آغاز کرده باشند. شهید چمران لارستان در این دیدار ۲۰ – ۲۲ به برتری رسید.

اما سپاهان که به گچساران رفته بود تنها با یک امتیاز از هفته نخست به خانه بازگشت. نفت و گازی‌ها در هفته نخست درخشان ظاهر شدند و در نیمه اول ۹ – ۱۵ به برتری رسیدند و تا اواخر نیمه دوم نیز نتیجه را در دست داشتند اما در پایان پیروزی را با تساوی ۲۳ – ۲۳ عوض کردند تا سهم هر دو تیم از هفته نخست تنها یک امتیاز باشد.

نتایج کامل مسابقات هفته نخست بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از این قرار است:

نفت و گاز گچساران ۲۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۲۳

نامی نو اصفهان ۲۲ – زاگرس جنوبی کازرون ۲۷

شهید چمران لارستان ۲۲ – رایزکو تهران ۲۰

در این هفته، بازی بین دو تیم غدیر ملایر و سنگ آهن بافق یزد به تعویق افتاد.

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد.



منبع مهر

نوشته های مشابه