ورزشی

جدال حساس شمس آذر و نساجی/ هر دو تیم به دنبال ثبت اولین پیروزی



جدال حساس شمس آذر و نساجی/ هر دو تیم به دنبال ثبت اولین پیروزی

به گزارش خبرنگار مهر، در روز دوم رقابت های لیگ برتر در هفته ششم یک بازی برگزار می شود و طی آن تیم های شمس آذر و نساجی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین امروز پنج شنبه ۵ مهر رو در روی هم قرار می گیرند.

این دو تیم تاکنون دو بار رو در روی هم قرار گرفته اند که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است؛ در فصل جدید هم دو تیم عملکرد خوبی را از خود به ثبت نرسانده اند و هر کدام با انجام ۵ بازی تنها دو امتیاز به دست آورده اند و نساجی در رده ۱۴ و شمس آذر در جایگاه ۱۵ جدول قرار گرفته اند.

نساجی هفته گذشته توانست استقلال تهران را در خانه متوقف کند تا شاگردان ساکت الهامی با روحیه ای مضاعف به مصاف شمس آذر بروند. حضور بازیکنان خارجی از جمله کوین یامگا و منتظر محمد نیز می تواند به نساجی در این بازی کمک کند.

محمد عباس زاده کاپیتان تیم فوتبال نساجی از لیست این تیم کنار گذاشته شده است و نمی تواند در این تیم بازی کند. شمس آذر با شکست مقابل ملوان گام به دیدار با نساجی خواهد کذاشت و شاگردان سعید دقیقی امیدوارند تا به اولین پیروزی خود در این فصل دست یابند.

دقیقی برای این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد و این بازی نیز با حضور سیستم داور ویدیویی VAR برگزار خواهد شد. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی برگزار خواهد شد.



منبع مهر

نوشته های مشابه