ورزشی

جدال مدعی‌ها در اصفهان/ تارتار و الهامی به دنبال اولین برد فصل


به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز پنجشنبه پنجم مهر، با برگزاری یک دیدار پیگیری می شود و جمعه ششم مهر هم پنج دیدار برگزار خواهد شد.

شمس آذر – نساجی؛ در انتظار نخستین برد فصل

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در حالی پنجشنبه پنجم مهر به میزبانی تیم شمس آذر به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم شرایط سختی را در این فصل از مسابقات تجربه می کنند و در وضعیتی مشابه قرار دارند.

شاگردان سعید دقیقی و شاگردان ساکت الهامی در این فصل شروع خوبی نداشتند و با کسب ۳ تساوی و ۲ شکست، در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند و امیدوارند در این دیدار بتوانند به نخستین پیروزی فصل خود برسند.

نساجی در هفته پنجم رو در روی استقلال قرار گرفت و توانست حریفش را با نتیجه تساوی ۲ به ۲ متوقف کند. شمس آذر هم در آخرین دیدار خود، با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ملوان شد.

جدال مدعی‌ها در اصفهان/ تارتار و الهامی به دنبال اولین برد فصل

سپاهان – تراکتور، نبرد صدرنشین های لیگ

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز جمعه ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در این فصل شرایط خوبی را تجربه می کنند. سپاهان با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و تراکتور هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

سپاهان در آخرین دیدار خود در دربی شهر اصفهان برابر ذوب آهن با نتیجه تساوی یک به یک متوقف شد و تراکتور با نتیجه ۲ بر یک از سد خیبر خرم آباد عبور کرد.

گل گهر – هوادار؛ رحمتی به دنبال فرار از قعرنشینی

جمعه ششم مرداد از ساعت ۱۸:۱۵ تیم گل گهر سیرجان میزبان هوادار خواهد بود. گل گهر با کسب ۷ امتیاز در ۴ بازی در رده ششم جدول قرار دارد و هوادار با ۲ امتیاز تیم قعرنشین جدول است.

تیم مهدی تارتار در آخرین دیدار خود، در دربی کرمان برابر مس رفسنجان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و شاگردان مهدی رحمتی هم در یک دیدار خانگی مغلوب فولاد شدند.

ملوان – استقلال خوزستان؛ نیم نگاه ملوان به صدر جدول

تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان هم ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی تیم ملوان برابر هم قرار خواهند گرفت.

تیم ملوان با هدایت مازیار زارع، فصل درخشانی را شروع کرده است و با کسب ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

شاگردان میودراگ بوزوویچ هم در این فصل با ۶ امتیاز هشتم هستند امیدوارند با پیروزی در این دیدار بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

جدال مدعی‌ها در اصفهان/ تارتار و الهامی به دنبال اولین برد فصل

آلومینیوم اراک – خیبر خرم آباد؛ چالش سرمربی جدید

در یکی دیگر از دیدارهای هفته ششم، آلومینیوم اراک جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

آلومینیوم در این فصل با کسب ۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و امیدوار است در این دیدار خانگی بتواند نخستین پیروزی فصلش را کسب کند.

تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد هم که به تازگی با رضا مهاجری، سرمربی پیشین خود قطع همکاری کرده است و هدایتش را به «مارکو اورلیو» سپرده امیدوار است نتیجه مطلوب خود را کسب کند. خیبر با ۵ امتیاز یازدهم است.

چادرملو – مس رفسنجان

تیم فوتبال چادرملو اردکان که در این فصل با کسب ۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد باید جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ پذیرای مس رفسنجان باشد.

چادر ملو در آخرین دیدار خود برابر استقلال خوزستان با نتیجه یک به یک متوقف شد و مس رفسنجان هم که با ۵ امتیاز دهم است در آخرین بازی خود برابر گل گهر به تساوی بدون گل رسید.



منبع مهر

نوشته های مشابه