سیاسی

حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد



حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی که در صدر هیأتی دیپلماتیک و به منظور حضور در نشست وزرای خارجه سازوکار همکاری‌های منطقه‌ای قفقاز و دیدار رایزنی با مقامات ترکیه در استانبول حضور دارد، عصر شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه دیدار با برخی مقامات ارشد حماس در جمع خبرنگاران گفت: امروز گفت وگوهای مفصلی را با دوستان شورای سیاسی حماس داشتیم اوضاع نبرد در غزه، بحث مذاکرات برای آتش بس و مباحث دیگری مطرح شد که با دوستان مشورت و رایزنی کردیم.

وی گفت: یک نکته‌ای که مهم است همه بدانند این است که پس از شهادت شهید سنوار و پس از شهادت‌های بسیار در غزه، حماس همچنان زنده و پابرجا است و یک واقعیت در فلسطین است که کسی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و از بین ببرد.

وزیر امور خارجه افزود: رژیم صهیونیستی یک سال است که همه تلاش خود را انجام داده، بیش از ۵۰ هزار نفر را کشته و خانه‌های بسیاری را تخریب کرده و جنایات بسیاری که همه مطلع هستند را مرتکب شده، اما به هیچیک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید.

عراقچی اطرنشان کرد: حماس بیش از همیشه زنده است و ملاقات‌های دوستان با کشورهای منطقه ادامه دارد دیروز با وزیر امور خارجه ترکیه دیدار داشتند و امروز هم با بنده، مشورت‌های سیاسی ادامه دارد و حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه کشور که در صدر هیأتی دیپلماتیک و به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه سازوکار همکاری منطقه‌ای قفقاز وارد ترکیه شده بود، با مقامات ارشد این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

عراقچی در تداوم سفرهای منطقه‌ای خود به منظور رایزنی با مقامات کشورهای مختلف منطقه در خصوص لزوم توقف حملات و جنایات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان از روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ به امان پایتخت اردن و پس از آن به قاهره مصر سفر کرد و دیدارها و مشورت‌های خوبی را با مقامات ارشد این دو کشور انجام داد.



منبع مهر

نوشته های مشابه