ورزشی

صعود کاستاریکا و هلند و حذف عجیب ازبکستان/ تکلیف دو گروه مشخص شد


به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می شود امروز جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ دو دیدار از گروه A برگزار شد و تیم های پاراگوئه و هلند جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند و تیم ملی فوتسال ازبکستان هم از دور رقابت ها کنار رفت.

گروه A

در یکی از این دیدارها تیم پاراگوئه به مصاف هلند رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ از سد حریف قدرتمند خود عبور کرد.

در دیگر دیدار هم تیم ازبکستان رو در روی کاستاریکا قرار گرفت که کاستاریکا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را از پیش رو بردارد.

به این ترتیب در پایان رقابت های گروه A تیم پاراگوئه با ۶ امتیاز و هلند با ۵ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. کاستاریکا با ۴ امتیاز سوم شد و از آنجا که شرایط گروه های ششگانه مسابقات به شکلی است که دست کم در سه گروه تیم های سوم نمی توانند ۴ امتیاز کسب کنند کاستاریکا به عنوان یکی از تیم های برتر چهارم صعود خود را به یک هشتم نهایی قطعی کرد.

ازبکستان میزبان هم که امیدهای زیادی برای راهیابی به مراحل بالاتر داشت اما در عین ناباوری از دور رقابت ها کنار رفت.

صعود کاستاریکا و هلند و حذف عجیب ازبکستان/ تکلیف دو گروه مشخص شد

گروه B

امروز همچنین از ساعت ۱۶ دو دیدار پایانی گروه B هم انجام شد. در یکی از این دیدارها دو تیم برزیل و تایلند که با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بودند برای تعیین صدرنشین به مصاف هم رفتند که برزیل با نتیجه ۹ بر یک از سد حریف خود عبور کرد.

در دیگر دیدار هم تیم ملی فوتسال کرواسی به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

به این ترتیب در پایان رقابت ها در گروه B برزیل با ۹ امتیاز، تایلند با ۶ امتیاز، کرواسی با ۳ و کوبا بدون امتیاز در رده ها اول تا چهارم قرار گرفتند.

از آنجا علاوه بر دو تیم اول هر گروه، ۴ تیم هم از بین تیم های سوم در گروه های ۶ گانه به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می کنند کرواسی باید منتظر نتایج دیگر گروه ها باشد تا ببیند می تواند در بین ۴ تیم برتر سوم قرار بگیرد یا خیر.

صعود کاستاریکا و هلند و حذف عجیب ازبکستان/ تکلیف دو گروه مشخص شد



منبع مهر

نوشته های مشابه