اجتماعی

صیانت از نیروهای مسلح همواره مورد توجه قرار گیرد



صیانت از نیروهای مسلح همواره مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در سفر به اهواز با آیت الله موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه مرکز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست قوه قضائیه گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب همواره بر این بوده است که صیانت از نیروهای مسلح همیشه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر نسبت به نیروهای مسلح دقت و نظارت کافی وجود نداشته باشد، نتیجه آن ضربات سنگین و گاهاً جبران ناپذیر را به همراه خواهد داشت، از طرفی اگر جرأت و جسارت از نیروهای مسلح گرفته شود، آسیب دیگری است که بر پیکره آن می‌نشیند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان خوزستان توانسته موفقیت‌های قابل توجهی داشته باشد و کارنامه خوبی را ارائه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و هیئت همراه اظهار کرد: دستگاه قضا در سطح کشور، چشم نظارتی بر عملکرد آحاد و اقشار مختلف از جمله نیروهای مسلح است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در دوران کنونی، گاهی اموری را انجام می‌دهیم که همچون سجده نکردن به شیطان است، چرا که تکلیفی متوجه انسان می‌شود که تلخی انجام آن، به اندازه سجده نکردن شیطان است، به همین جهت انسان باید مراقبت کند، چرا که اولین نفع این آزمون‌ها برای خود فرد است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر دو مسأله نظارت مستمر و قاطعیت در برخوردها تأکید داشته و گفت: اگر این دو مقوله به نحو احسن اجرایی شود هرگز شاهد تخلف نخواهیم بود چرا که بازدارندگی برخورد آثار طولانی مدت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: در گزینش و جذب در دستگاه قضا، باید دقت لازم وجود داشته باشد تا بتوان رضایت حداکثری مردم را به دست آورد و در پایان مأموریت‌ها باید پاسخگو به درگاه الهی بود.

وی در پایان گفت: برای عزیزانی که در دستگاه قضائی کشور به ویژه در استان خوزستان خدمت می‌کنند دعای خیر دارم و از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح که توفیق دیدار حاصل شد تشکر و قدردانی می‌کنم.



منبع مهر

نوشته های مشابه