ورزشی

عطایی: مثل یک تیم غیرایرانی با ما رفتار کردند/ بازی سختی داریم



عطایی: مثل یک تیم غیرایرانی با ما رفتار کردند/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی مقابل حریف اندونزی و صعود به مرحله فینال گفت: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم که دو تیم ایرانی به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کردند و سهمیه کسب کردند از این بابت خیلی خوشحالم. پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داریم اما متأسفانه عملکرد خوبی نداشتیم. در روزی که خوب نبودیم توانستیم جریان بازی را مدیریت کنند و جریان بازی را تغییر دهند.

وی گفت: بازی با فینال سخت و متفاوت خواهد بود اما دیگر فشار روی ما نیست و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم. شهداب تغییرات کلی داشته سرعتی زن، قدرت پاسور و لیبرو خود را تغییر داده و ساختار جدید تشکیل دادند، ما براساس آن چیزی که الان هست تصمیم می‌گیریم و برنامه ریزی خواهیم کرد، ولی برای هر دو تیم بازی سختی است و امیدوارم هواداران لذت ببرند

عطایی در مورد شعار هواداران علیه فولاد سیرجان و تأثیر آن در مرحله فینال گفت: ما پیش بینی می‌کردیم در مرحله فینال این اتفاق رخ دهد و تماشاگران به سمت تیم خودشان گرایش داشته باشند، اما در بازی امروز اصلاً فکر نمی‌کردم و احساس خوبی ندارم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: من ترجیح می‌دادم بازی در خارج از ایران باشد، چون همه شرایط برای تیم میزبان مهیاست و علی رغم میزبانی خیلی خوب در برگزاری اما با ما امروز مثل تیم غیر ایرانی رفتار کردند و تفاوتی نبود و حتی مثل تیم‌های خارجی دو روز مانده به مسابقات تمرین کردیم. من ترجیح می‌دهم در خارج از ایران بازی می‌کردیم.

عطایی ادامه داد: توقع داشتیم فقط در بازی با شهداب یزد از ما حمایت نکنند ولی متأسفانه این کار را نکردند در بازی با حریف غیر ایرانی حتی از ما حمایت نکردند و شعار دادند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان عنوان کرد: تا قبل از بازی امروز حتی در سالن ما حضور پیدا نکردند و تنها برای شهداب یزد به سالن می‌آمدند و تشویق می‌کردند، فکر می‌کنم این موضوع نقطه تاریک برای هواداران این شهر باشد. ما تا قبل از بازی امروز تنها هواداران خودمان در سالن بودند و هواداران یزدی تنها برای بازی با شهداب می‌آمدند.

وی گفت: توقع داشتیم در بازی با یک حریف غیرایرانی از ما حمایت می‌کردند، این مسابقه کسب سهمیه جهانی برای والیبال ایران بود اما هواداران یزدی تیم اندونزی و انگاپت را تشویق می‌کردند.

عطایی در پاسخ به این سوال که این افراد تماشاگر نماینده هستند، خاطرنشان کرد: به نظرم آنها تماشاگر هستند اما از هواداران یزد نیستند، آنها بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند، من نمی دانم چه نگرشی و تصوری از تیم داشتند و امیدوارم من اشتباه برداشت کرده باشم.

وی در مورد فرم آمادگی علی حاجی پور و اسفندیار گفت: علی حاجی پور پس از مصدومیت سختی که داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از عبور از نقاهت تمرینات را انجام داد. اسفندیار هک از روز اول تمرینات به ما اضافه شد، اراده او قوی بود تا آماده شود و همین موضوع مهم است. هر دو اراده و حس خواستن داشتند و این موضوع نوید روزهای خوب برای والیبال ایران است که تا به این اندازه بازیکن آماده در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت.



منبع مهر

نوشته های مشابه