فرهنگی

فراخوان پویش ملی دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» منتشر شد



فراخوان پویش ملی دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ فرهنگسرای عطار نیشابوری پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌تازگی فراخوان پویش دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» را منتشر کرده است.

خدیجه مهدی پور رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری و رئیس دبیرخانه پویش دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» در این‌باره گفت: در ایام شهادت مجاهد کبیر و سید الشهدای لبنان سید حسن نصرالله بر آن شدیم تا با همکاری انتشارات روایت فتح پویش ملی «برسد به دست سید حسن» را برگزار کنیم.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمعه نصر و تاکید ایشان بر تبیین نقش و اهمیت جوانان در تحقق اهداف مقاومت و همبستگی و تجلیل از شخصیت منحصر به فرد شهید سید حسن افزود: در این پویش از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم خواسته می شود در نامه‌ای خطاب به شهید مقاومت سید حسن نصرالله بنویسند نوجوانان چه نقشی در آینده جبهه مقاومت دارند و این راه چگونه ادامه پیدا می‌کند؟

رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری شعار دبیرخانه پویش را «آینده روشن» اعلام کرد و گفت: دانش آموزان در سراسر کشور می‌توانند دست نوشته‌های خود را در قالب یک متن سیصد کلمه ای به همراه نام، نام خانوادگی، شهر محل سکونت، نشانی، سن، کد ملی از طریق درگاه اینترنتی https://form.farhangsara.ir/ayandeyeroshan۳ به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

دبیر پویش دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» در پایان گفت: دبیرخانه اجرایی پس از بررسی نامه‌های واصله به دبیرخانه و رصد موضوعات و تحلیل محتوای نامه‌ها، تمامی نامه‌ها را با رعایت شاخصه‌هایی همچون ایده‌های نو، واقع گرایانه مبتنی بر گفتمان مقاومت، خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، دارا بودن زبان و نگاه نوجوانانه و شروع و پایان مناسب در در دوگروه سنی متوسطه اول و دوم داوری کرده و پس از اهدا جایزه به نفرات برتر، برای چاپ در کتابی توسط انتشارات روایت فتح آماده و ارائه خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در این‌رویداد، از بیست و یکم مهر تا بیست و یکم آبان به مدت یک ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه پویش دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» واقع در یدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمدامیر قلی ارسال کنند.



منبع مهر

نوشته های مشابه