ورزشی

لیست نهایی سپاهان هنوز بسته نشده است/ هدف فوتسال قهرمانی نیست


فرانک حقانی‌فر، مدیر ورزش بانوان باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال بانوان این باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور تیم فوتسال بانوان سپاهان در هفته های پایانی و قبل از انجام قرعه کشی مسابقات نهایی شد ما زمان زیاد و کافی برای تعیین اهداف و حتی کادر فنی نداشتیم. ولی با این حال تلاش ما این بود و است که به مانند سایر رشته هایی که سپاهان در آن فعالیت دارد، در این حوزه هم قدرتمند و خوب ظاهر شویم.

وی افزود: در همین راستا با بررسی هایی که انجام شد معصومه رضا زاده از مربیان برجسته و خوب فوتسال بانوان کشورمان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم و سایر کادر فنی را هم از بین بازیکنان سابق این رشته که چند سالی است به دامنه لیست مربیان اضافه شدند، به تیم اضافه کردیم. بازیکنان هم ابتدا با توجه و تاکید به بومی گرایی از طریق مسابقات استعدادیابی که داشتیم انتخاب و به تیم تزریق شدند.

مدیر ورزش بانوان باشگاه سپاهان ادامه داد: خوشبختانه اصفهان پتانسیل خوبی در زمینه مربیگری و تربیت بازیکن فوتسال آنهم در حوزه بانوان دارد به همین خاطر دست ما برای تشکیل یک تیم منسجم و متحد چندان بسته نبود چه بسا که در کنار بازیکن‌های بومی استان از تعدادی بازیکن با سابقه در لیگ و سوپر لیگ هم در کنار خودمان داریم.

حقانی‌فر با اشاره به نحوه گزینش بازیکن‌های تیم سپاهان توضیح داد: ما ابتدا یک مرحله تست گذاشتیم و فراخوان دادیم که هر بازیکنی شرایطش را دارد می‌تواند در این تست حضور پیدا کند. در این مرحله ۸۵ فوتسالیست زن مورد سنجش قرار گرفتند و در پایان ۱۸ بازیکن مورد نظر به ما اضافه شدند که حدود ۲ الی ۳ بازیکن غیر بومی هستند. البته هنوز از دید کادر فنی در برخی پست‌ها جای خالی داریم و می توانیم مجدد تعدادی بازیکن را به تیم اضافه کنیم. لیست سپاهان هنوز کامل بسته نشده است.

لیست نهایی سپاهان هنوز بسته نشده است/ هدف فوتسال قهرمانی نیست

مدیر ورزش بانوان باشگاه سپاهان در توضیح اهداف مشخص شده برای فوتسال بانوان گفت: همانطور که گفتم چون ما زمان لازم را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم مانند سایر باشگاه‌ها برنامه ریزی مناسب را داشته باشیم هدفمان این است که امسال صرفاً در لیگ باشیم و برای سالهای آینده این امتیاز را حفظ کنیم. قهرمانی در فوتسال بانوان برنامه باشگاه است ولی برای رسیدن به این جام حداقل به چند سال فرصت و تجربه نیاز است که امیدوارم بتوانیم در همین مدت تعیین شده به این اهداف هم دست پیدا کنیم.

وی افزود: والیبال نشسته ما حتی به دلیل تعطیلی که در ایام کرونا با آن مواجه بودیم، بعد از هفت سال فعالیت این روزها خودش را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا چین آماده می‌کند. این امر نشان می‌دهد که اگر هدفمند و با برنامه باشیم در کوتاه ترین زمان هم این توانایی را داریم که نتایج خوبی را رقم بزنیم. قطعاً در فوتسال هم چشم انداز ما شرکت در رقابت‌های بین‌المللی است که حالا اگر در این زمینه جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود هدف ما بازی در این مسابقات خواهد بود. در غیر این صورت سعی خواهیم کرد بازیکنان خوب و توانمندی را به تیم ملی کشورمان جهت بازی در مسابقات بین‌المللی تزریق کنیم.

حقانی‌فر در پایان در واکنش به بازگشت بیان محمودی به تیم فوتبال بانوان سپاهان و برنامه جدی باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی گفت: هدفگذاری امسال ما کسب عنوان قهرمانی است و حتماً مانند هر سال جزو تیم های مدعی خواهیم بود. خوشحالیم که مجدد محمودی را به عنوان سرمربی تیم در جمع طلایی پوشان استان می‌بینیم. هماهنگی‌های لازم انجام شده و برای تحقق این هدف امسال تمام برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزاری به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم و یکی از نماینده‌های فوتبال بانوان ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.



منبع مهر

نوشته های مشابه