سیاسی

متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی شود



متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: با وجود تعداد زیادی نیروهای پیش دبستانی، خرید خدمات، غیرانتفاعی و نهضت سواد آموزی چرا وزارت آموزش و پرورش همچنان به دنبال نیرو است؟ باید همین افراد را از طریق آزمون یا روش‌های دیگر جذب کند تا هم این افراد تعیین تکلیف شوند و هم مشکل کمبود معلم مرتفع شود.
وی در ادامه گفت: رئیس جمهور بارها اعلام کرد که میثاق من با ملت، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم پیشرفت کشور است. در برنامه هفتم آمده که همسان سازی حقوق بازنشستگان باید عملیاتی شود و سوال ما آن است که چرا این قانون اجرا نمی‌شود؟
عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: وضعیت معیشتی بازنشستگان نامطلوب است و باید بازنشستگان تکریم شوند و قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سوءمدیریت در استان کرمانشاه را شاهد هستیم و طی روزهای اخیر جنگل‌ها و منابع طبیعی کرمانشاه در حال آتش سوزی است و هر چقدر تذکر می‌دهیم، اتفاقی برای مهار آتش سوزی نمی‌افتد.
حمیدرضا حاجی بابایی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: به مسئولان سازمان محیط زیست، هلال احمر و وزارت کشور تذکر می‌دهم که مساعدت‌های لازم را درباره آتش سوزی در جنگل‌های کرمانشاه و کردکوی انجام دهند.



منبع مهر