اجتماعی

مشاور وزیر میراث‌ فرهنگی منصوب شد



مشاور وزیر میراث‌ فرهنگی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روزبه کردونی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی دانش و تجربه ارزشمند فرهنگی و پژوهشی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن انجام مسئولیت‌های مرتبط با امور مربوط به دفتر وزارتی و امور بین‌الملل با رویکردی خلاقانه و گفت‌وگو محور هماهنگی مؤثر درون و برون سازمانی را محقق و با پیگیری‌های مؤثر زمینه مناسب برای پیشرفت و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت متبوع را فراهم کنید.

انتظار می‌رود در حوزه بین‌الملل نیز تحرک و پویایی اثر بخش ایجاد و زمینه ارتقای هرچه بیشتر جایگاه بین‌المللی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور فراهم شود.

تقویت تعاملات بین‌المللی مبنای اقدامات در این حوزه قرار گیرد. فراهم کردن زمینه ایجاد و گسترش تعامل ساختارمند با نخبگان بخش خصوصی و نهادهای صنفی عمومی در اولویت مأموریت جنابعالی خواهد بود.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحقق سیاست‌های دولت چهاردهم را خواهانم.

روزبه کردونی پیش از این، ریاست مؤسسه عالی پژوهشی تأمین اجتماعی، ریاست دبیرخانه شورای عالی رفاه، ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستیار حقوق شهروندی وزیر رفاه و مسئولیت سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سابقه خود دارد.

پیش از این محمد کریمی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را بر عهده داشت.



منبع مهر

نوشته های مشابه