ورزشی

مهاجری: باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم/ روی اشتباه فردی گل خوردیم



مهاجری: باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم/ روی اشتباه فردی گل خوردیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با تراکتور در سخنانی اظهار داشت: بچه‌ها تلاش خود را کردند، زحمت خود را کشیدند، به نظرم امروز درس بزرگی برای بازیکنان، خود من و همه ما بود که باید ذهنیت‌های خودمان را درست کنیم.

وی ادامه داد: ضمن احترام به تراکتور به عنوان یک تیم خوب و پرمهره، مربی خوب، با کلاس و دارای فوتبال باکلاس، در صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم، ایشان اذعان کرد که هیچ تعارفی با ما ندارد، آقای اسکوچیچ پسر خاله من نیست، ایشان گفتند که ما کیفیت خودمان را داریم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد افزود: آن چیزی که من را امروز اذیت می‌کرد، چند بحث بود، یک اینکه ما باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم، ذهنیت ما باید ذهنیت برنده باشد، نمی‌توانیم تا دقیقه ۶۰ و ۷۰ ذهنیت برنده داشته باشیم، بعد از آن طوری رفتار کنیم که آب سرد روی تیم خودمان بریزیم.

مهاجری گفت: ضمن اینکه در مقابل تیمی مثل تراکتور ما موقعیت خلق کردیم و به نظر من خیلی خوب توانستیم تراکتور را کنترل کنیم، گل اول را روی اشتباه فردی خودمان خوردیم، گل دوم را هم به همین صورت.

وی با بیان اینکه اینها تجربه برای تیم ما بود که روز به روز قوی‌تر شویم، گفت: تلاش بچه‌ها، تلاش خوبی بود، نمی‌توانم به غیر از «ذهنیت» در جای دیگری از آنها ایراد بگیرم، باید با تفکرتر و حرفه‌ای تر رفتار می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، تاکید کرد: امروز خیبر مغلوب تفکر حرفه‌ای تر تیم تراکتور شد، امیدوارم بچه‌ها به این باور برسند که جلوی تیم‌های بزرگ می‌توانند بازی کنند، می‌توانند تیم‌های بزرگ را ببرند، چون خود ما بزرگ هستیم.

تکمیل می شود…



منبع مهر

نوشته های مشابه