ورزشی

نساجی به ملوان رسید/ مصاف حساس آلومینیوم و ذوب‌آهن


به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز جمعه ۱۳ مهر و با انجام ۴ بازی وارد هفته هفتم می‌شود که در مهم‌ترین بازی تیم‌های آلومینیوم و ذوب آهن رو در روی هم قرار می‌گیرند و در یکی از دیدارهای جذاب هفته، دو تیم نساجی و ملوان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

مس رفسنجان – شمس آذر

دو تیم فوتبال مس و شمس آذر در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۶ هفته گذشته از مسابقات لیگ برتر هر دو تیم نتایج خوبی را کسب نکرده‌اند. مس تنها یک پیروزی کسب کرده و دو تساوی و دو شکست عملکرد شاگردان محرم نویدکیا تا به اینجای کار بوده است. از طرفی تیم شمس آذر تاکنون نتوانسته طعم پیروزی در فصل بیست و چهارم را بچشد و شاگردان سعید دقیقی بر خلاف فصل گذشته نشانی از یک تیم قدرتمند نداشته‌اند و با کسب ۳ تساوی در رده پانزدهم جدول قرار دارند. مس رفسنجان هم با ۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم است.

این دو تیم تاکنون دو بار به مصاف هم رفته‌اند که یک پیروزی از آن شمس آذر بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تاکنون مس رفسنجان موفق به شکست دادن شمس آذر نشده است.

این بازی از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه شهدای مس با قضاوت محمدرضا تارخ برگزار خواهد شد.

نساجی به ملوان رسید/ مصاف حساس آلومینیوم و ذوب‌آهن

نساجی – ملوان

در یکی از بازی‌های جذاب لیگ برتر، دو تیم شمال کشور یعنی نساجی و ملوان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی هم قرار می‌گیرند. در ۷ دیدار اخیر دو تیم ۵ پیروزی از آن ملوان بوده و سهم نساجی تنها یک پیروزی بوده است و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ملوان در فصل جدید همانند فصل گذشته یک مدعی نشان داده و شاگردان مازیار زارع با ۱۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده دوم جدول قرار دارند و در مقابل نساجی به دنبال کسب یک پیروزی خارج از خانه هستند.

نساجی تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است و شاگردان ساکت الهامی در دو هفته اخیر موفق شده‌اند به دو تساوی مقابل تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر دست یابند و با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند. در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته هر دو بازی با برتری ملوان به پایان رسید و آخرین پیروزی نساجی مقابل ملوان به رقابت‌های لیگ دسته اول و در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۷ بر می‌گردد و تاکنون این تیم موفق به شکست ملوان در لیگ برتر نشده است.

این بازی از ساعت ۱۸:۱۵ و با قضاوت بیژن حیدری برگزار می‌شود.

ذوب آهن – آلومینیوم

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و آلومینیوم مهم‌ترین بازی امروز را برگزار می‌کنند. ذوب آهن با ۷ و آلومینیوم با ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم و دهم جدول قرار دارند و کسب ۳ امتیاز این بازی می‌تواند به هر دو تیم در ارتقای رتبه خود در جدول کمک کند. این دو تیم تاکنون ۸ بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که آلومینیوم تاکنون موفق نشده ذوب آهن را شکست دهد و ذوبی ها ۳ پیروزی را کسب کرده‌اند و ۵ بازی این دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ و با قضاوت فرزاد منصوری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

نساجی به ملوان رسید/ مصاف حساس آلومینیوم و ذوب‌آهن

خیبر – گل گهر

تیم فوتبال خیبر که تغییراتی را در نیمکت خود دیده است در دومین بازی خود تحت هدایت «مارکو اورلیو» میزبان گل گهر است. خیبر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند از ۶ بازی گذشته خود ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. تیم گل گهر هم با هدایت مهدی تارتار از ۶ بازی ۸ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول ایستاده است.

این نخستین دیدار رو در روی دو تیم در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. خیبر دو بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست به پایان رسانده است و اعضای این تیم قصد دارند تا در مقابل هواداران خود به پیروزی دست یابند.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان است و از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم می‌روند.

برنامه سایر دیدارهای هفته هفتم به شرح زیر است:

شنبه ۱۴ مهر

* پرسپولیس – چادرملو؛ ورزشگاه تختی تهران؛ ساعت: ۱۷
* استقلال خوزستان – سپاهان؛ ورزشگاه غدیر اهواز؛ ساعت: ۱۹
* هوادار – استقلال تهران؛ ورزشگاه شهدای شهرقدس؛ ساعت: ۲۰

یکشنبه ۱۵ مهر

*تراکتور – فولاد؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز؛ ساعت: ۱۷:۳۰

نساجی به ملوان رسید/ مصاف حساس آلومینیوم و ذوب‌آهن
جدول لیگ برتر فوتبال تا پیش از آغاز دیدارهای هفته هفتم



منبع مهر

نوشته های مشابه