اقتصادی

ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از روز یکشنبه



ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از روز یکشنبه

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موج جدید بارش‌ها از روز یکشنبه (۱۵ مهر) وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (پنجشنبه، ۱۲ مهر) در استان‌های ساحلی خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و روز شنبه (۱۴ مهر) در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی، فردا (جمعه، ۱۳ مهر) و روز شنبه در جنوب غرب، شمال شرق شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز یکشنبه (۱۵ مهر) در شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تصریح کرد: دمای هوا امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل به‌طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند و طی پنج روز آینده شمال خلیج فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

ضیائیان در پایان گفت: آسمان تهران امروز، صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه