سیاسی

وقتی گوهر ناب وطن مورد تهدید قرار می‌گیرد اختلافات معنا ندارد



وقتی گوهر ناب وطن مورد تهدید قرار می‌گیرد اختلافات معنا ندارد

فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار مهر، هم‌صدایی چهره‌های سیاسی در برابر تعرض رژیم صهیونیستی و مقابله با آنها را حائز اهمیت دانست و گفت: طبیعی است که از چند جهت این اجماع در ایران در مقابل رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، وقتی پای وطن و سرزمین‌مان به میان می‌آید، سایر سلایق و روش‌ها همچنین گرایش‌های سیاسی بی‌معنا می‌شوند.

وی ظهور اختلاف نظرها و سلایق در میان چهره‌های سیاسی را به این دلیل دانست که مام وطن و کشور بزرگ تاریخی و اهورایی ما بهتر اداره شود و ادامه داد: گروه‌های سیاسی می‌خواهند شرایط زیست بهتری شکل بگیرد و مردم بتوانند با آرامش خیال بهتری زندگی کنند و حکومت بتواند حکمرانی بهتری انجام دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تاکید کرد: اما وقتی اصل آن گوهر ناب که وطن است مورد تهدید قرار می‌گیرد، طبیعی‌است که آنجا اختلافات معنا پیدا نمی‌کند. رژیم اسرائیل یکی از فاشیست‌ترین و پلیدترین حکومت‌های روی زمین هست؛ موجودیتش نامشروع، تداومش با زور و نسل کشی است.

زاهد ادامه داد: متأسفانه این رژیم بازتابی از شرایط ظالمانه تاریخ بشریت است که هر کس زور و قدرت بیشتری دارد می‌تواند هر غلطی بکند؛ در مقابل این نه تنها در ایران که در اکثر کشورهای دنیا، عموم روشنفکران جهان موضع بسیار متعارضی با منافع و اهداف و ساختار رژیم صهیونیستی دارند. همین موضوع به یک دستی و یکپارچگی گروه‌های سیاسی ایران در برابر این رژیم کمک می‌کند.



منبع مهر

نوشته های مشابه