اجتماعی

۳۶ شکارچی غیرمجاز در اصفهان دستگیر شدند



۳۶ شکارچی غیرمجاز در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به برخورد قانونی با ۲۶ تخلف و ۳۶ فرد متخلف با تلاش نیروهای یگان حفاظت استان در شهریورماه، اظهارداشت: پرونده این تعداد تخلف به مراجع قضائی ارجاع شده است.

وی به انجام پنج عملیات درگیری و تعقیب و گریز شکارچیان طی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰ قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز به همراه سایر ادوات شکار نیز از متخلفان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته در زمینه شکار و صید غیرمجاز پرندگان و پستانداران، اقدام به شکار و زنده گیری پرندگان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان و نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش زنده و غیر زنده بوده است که با تلاش محیط بانان و سایر عوامل همکار، پرونده تخلفات در حال پیگیری است.

عباسی به مواردی همچون زنده گیری ۶ پرنده شکاری و چند قطعه سهره طلایی، شکار و صید قوچ، آهو، گراز، کبک و فاخته و باقرقره طی یک ماه گذشته اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۰۰ متر تور ماهیگیری از سطح دریاچه گلپایگان جمع آوری شد.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان، اطفای حریق بیش از سه هکتار از مراتع واقع در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته نیز از دیگر فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت محیط زیست در ماه گذشته بوده است.



منبع مهر

نوشته های مشابه