اقتصادی

۹۸۶ قطعه در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بومی سازی شد



۹۸۶ قطعه در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بومی سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد سالاری مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی ساخت ۹۸۶ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از دانش و تخصص نیروهای ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد و گفت: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با استفاده از توان و دانش جوانان شایسته و کارآمد و دستیابی به دانش روز دنیا از استفاده و به‌کارگیری کالاهای خارجی بی‌نیاز شده است.

وی در ادامه افزود: کارکنان و متخصصان این مجموعه همچنین امسال توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از ۱۱۹ میلیون و ۱۰۹ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کنند و گامی مهم به‌منظور رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

سالاری تاکید کرد: با توجه به خوردگی‌های پیوسته در واحد ۱۰۲ که مشکلات عدیده‌ای در مبدل‌های مربوطه به‌وجود می‌آورد و از آنجا که مبدل‌ها برای تعمیر، بازسازی و نوسازی، به کارگاه مرکزی فاز یک ارسال می‌شد و به دلایل مختلف از قبیل حجم کارها و… در زمان مقرر تحویل داده نمی‌شد، مدیریت کارگاه پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بر آن شد که با گسترش کارگاه و تجهیز آن برای بازسازی مبدل‌ها در این پالایشگاه اقدام کند.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات احداث «کارگاه ساخت و بازسازی مبدل» آغاز شد و با موفقیت پایان یافت و اکنون در حال فعالیت است.



منبع مهر

نوشته های مشابه