اقتصادی

بیش از ۱۱۳هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جا به جا شدند



به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی در خوزستان از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا چهارم فروردین ادامه داشت که بر این اساس تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی، تقارن نوروز و ماه رمضان را علت کاهش سفرهای نوروزی در استان خوزستان برشمرد و افزود: در بازه زمانی یاد شده ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جا به جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان تاکنون نظارت بر عرضه بلیط و کنترل ناوگان همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمامی پایانه‌های مسافربری استان برپا شده است.

جولانژاد تاکید کرد: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل و نقل عمومی نیز ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی در استان تأمین شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه