ورزشی

نصیرشلال: عملکرد تیم رضایت بخش بود/۴ وزنه بردار شانس المپیک دارند



نصیرشلال: عملکرد تیم رضایت بخش بود/۴ وزنه بردار شانس المپیک دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، نواب نصیرشلال در پایان رقابت دسته فوق سنگین با ابزار رضایت از عملکرد شاگردانش در پوکت گفت: خدا را شکر علی داوودی توانست بهترین رکورد شخصی اش را ارتقا بدهد. این اتفاق برای آیت شریفی هم در یکضرب و دوضرب و مجموع هم رخ داد ضمن اینکه رضا دهدار هم در یکضرب بهترین رکورد شخصی خود را زد.

وی ادامه داد: در واقع از ۴ نفری که به مسابقات آوردیم به جز مصطفی جوادی که قصد نداشتیم اینجا سنگین کار کند ۳ وزنه بردار دیگر توانستند رکورد بزنند و رکوردهای شخصی شان را بالا ببرند. این نشان می دهد بچه ها در مسیر پیشرفت قرار دارند و به اهدافی که برنامه ریزی شده دارند نزدیک می شوند.

نصیرشلال با اشاره به زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس افزود: این ۴ نفری که اینجا وزنه زدند همگی شانس اعزام دارند. علی داوودی و آیت شریفی در فوق سنگین جز ۱۰ نفر برتر هستند. مصطفی جوادی هم که سهمیه خود را قطعی کرد و رضا دهدار هم الان نفر یازدهم است و به هر دلیلی یک وزنه بردار در چرخه خارج شود، رضا هم شانس حضور در المپیک را به دست می آورد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در پایان گفتت: ما این ۱۱۰ روز را خیلی سخت تر و بیشتر از گذشته تمرین می کنیم و با تمرکز بیشتر پیش می رویم تا ان شالله همانطور که بچه ها در مسابقات آتی افزایش رکورد داشتند، در المپیک هم افزایش رکورد داشته باشند.



منبع مهر

نوشته های مشابه