اجتماعی

تلاش تا آخرین لحظه رمز موفقیت در کنکور



تلاش تا آخرین لحظه رمز موفقیت در کنکور

سجاد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره دلایل موفقیت در کنکور سراسری اظهار کرد: خانواده، دوستان و محل مطالعه از عواملی است که در کنار تلاش و پشتکار زمینه موفقیتم را در آزمون سراسری فراهم کرد.

رتبه ۳ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری، تلاش تا آخرین لحظه را یکی از رموز موفقیت خود دانست و گفت: مطالعه برای کنکور را به طور جدی از اواخر تیرماه سال گذشته آغاز کردم ولی تا آخرین لحظه یعنی پاسخ به سوالات آخرین دفترچه از انگیزه و تلاشم برای رسیدن به هدف کم نشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ موقع دست از تلاش برنداشتم و خسته نشدم به دانش‌آموزان کنکوری توصیه کرد سعی کنند تا آخرین لحظه کنکور به برنامه و هدف خود پایبند باشند و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

لطفی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه داشته است تصریح کرد: من در آخرهای سال کار متفاوتی انجام نداده‌ام بلکه برنامه‌ریزی صحیح در کنار تلاش مستمر رمز اصلی موفقیت من بوده است.

رتبه ۳ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری با بیان اینکه قبل از کنکور به رتبه فکر نکرده بود افزود: من بعد از برگزاری آزمون فکر می‌کردم که جزو ده نفر اول باشم.

وی رشته پزشکی را انتخاب خود برای تحصیل در دانشگاه بیان و خاطرنشان کرد: هنوز به تخصص و گرایش خاصی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی فکر نکردم و بعد از شروع دوره پزشکی و قرار گرفتن در این مسیر به این مساله فکر می‌کنم.

لطفی که متولد ۱۳۸۴ و دانش آموز مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد است، خانواده و دوستان را بهترین مشوق‌ها برای تلاش و حفظ انگیزه او در این مسیر عنوان کرد و افزود: با کمک خدا، همراهی خانواده و تلاش مستمر توانستم این رتبه را کسب کنم.



منبع مهر

نوشته های مشابه