ورزشی

گام محکم تراکتور با پیروزی پرگل برابر الوکره/ شب خوب سرخهای تبریز



گام محکم تراکتور با پیروزی پرگل برابر الوکره/ شب خوب سرخهای تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الوکره قطر و تراکتور ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه الجنوب رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید تا تراکتوری‌ها شروع قدرتمندی را در آسیا داشته باشند.

ترکیب الوکره: محمد البکری، نبیل عرفان (۴۶- تمیم الموهازا)، الکساندر شولز، لوکاس مندس، عبدالکریم حسن، عمر الاوساد (۶۶- گلسون دالا)، حمدی فتحی (۶۶- عبدالعزیز میتوالی)، فرید بولایا (۶۶- خالد محمد)، عیسا لایدونی، ایوب عسال (۸۲- یزیدی)، ریکاردو گومس

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده (۴۸- کارت زرد)، عارف آقاسی، عارف غلامی (۳۵- کارت زرد)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز (۷۶ سیدمهدی حسینی)، امیرحسین حسین‌زاده (۶۹ -مهدی هاشم نژاد)، مهدی ترابی (۸۵- مهدی شیری) و تومیسلاو اشترکال (۷۶- سوکول چیکالشی)

بازیکنان تراکتور بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۲، امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه الوکره اقدام به شوت‌زنی کرد که دروازه‌بان این تیم توپ مهاجم تراکتور را در اختیار گرفت.

اشتباه بازیکن سابق پرسپولیس و گل اول برای الوکره

حملات نیم تراکتور ادامه دار بود و در دقیقه ۱۴ و در حالی که حسین‌زاده صاحب توپ بود پاس او به عبدالکریم حسن بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که اکنون در الوکره بازی می‌کند رسید و او به اشتباه توپ را به اشتراکال داد و این بازیکن توانست با ضربه‌ای زیبا گل اول بازی را برای تراکتور به ثمر برساند.

ترابی زننده گل دوم برای تراکتور

در دقیقه ۱۶ و روی حرکت نیمی بازیکنان تراکتور توپ به محمد نادری رسید و او بلافاصله مهدی ترابی را صاحب توپ کرد و وینگر تراکتور موفق شد گل دوم را برای این تیم به ثمر برساند.

حسین زاده درخشش خود را تکمیل کرد

در دقیقه ۴۱ بازیکنان تراکتور از سمت چپ حمله‌ای را تدارک دیدند که پاس در عرض محمد نادری با اشتباه مدافع الوکره همراه شد و توپ به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه الوکره کند.

بازیکنان الوکره بازی را در نیمه دوم بهتر از میهمان خود آغاز کردند و در دقیقه ۵۰ توپ به از عارف غلامی گذاشت اما بازیکنان الوکره اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن تراکتور خورده و باید به سود آنها پنالتی اعلام می‌شد.

در ادامه و در دقیقه ۶۰ موقعیت شوت زنی برای بازیکن الوکره به وجود آمد که با واکنش علیرضا بیرانوند همراه شد.

غلامی نجات دهنده دروازه تراکتور

در دقیقه ۶۳ بازیکنان الوکره برای رسیدن به گل به سمت دروازه تراکتور حمله ور شدند که با اشتباه خلیل زاده توپ مجدد به بازیکن تیم میزبان رسید و «عمر» به توپ ضربه زد که عارف غلامی توپ را دور کرد و مانع از گلزنی الوکره شد.

در دقیقه ۶۵ تنها موقعیت تراکتور در نیمه دوم شکل گرفت و ضربه سر ضرب اشتراکال را دروازه بان الوکره به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه اش برای چهارمین بار در این بازی شد.

در دقیقه ۸۳، گومز یک شوت به سمت دروازه تراکتور زد که بیرانوند توپ را مشت کرد.

در نهایت این بازی با برتری ۳ بر صفر تراکتور خاتمه یافت تا سرخ پوشان ایران با پیروزی قطر را به مقصد ایران ترک کنند.



منبع مهر

نوشته های مشابه