فرهنگی

اعلام برنامه‌های فرهنگ‌سرای رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس



اعلام برنامه‌های فرهنگ‌سرای رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه با فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این مرکز را برای چهل و چهارمین دوره این رویداد اعلام کرد.

شکیبایی از اجرای ۴ ویژه برنامه به مناسبت چهل چهارمین سالگرد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «برای وطن، به راه حسین (ع) به نام شهید ۲» در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. فرهنگ‌سرای رسانه نیز با ۴ عنوان برنامه این روز را گرامی می‌دارد.

وی افزود: فرهنگسرای رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس در تولید برنامه تلویزیونی با عنوان ” برای وطن، به راه حسین (ع) به نام شهید ۲” در کنار ۱۰ منطقه و فرهنگ سرای خاص مشارکت خواهد داشت. در این برنامه ۱۰ روایت توصیفی با موضوع دفاع مقدس که توسط نوجوانان حلقه‌های فرهنگ سراهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نگارش درآمده است توسط گروه تولید یکی از شبکه‌های تلویزیونی به صورت مستند تهیه و در ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای رسانه در ادامه گفت: نشست رونمایی و بررسی کتاب «جنگ بی تعارف» نوشته صادق وفایی که به نقد و بررسی عملکرد لشگر ۲۷ محمد رسوالله (ص) از ابتدا تا پایان فرماندهی شهید ابراهیم همت می پرازد با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و نویسنده اثر در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار خواهد شد.

شکیبایی گفت: سومین نشست از ویژه برنامه ” تجربه بازی ” با حضور بهرام محمدی فرد عکاس جنگ و علاقه‌مندان رشته عکاسی برگزار خواهد شد، در برنامه تجربه بازی سراغ جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری رفته و با دعوت از آنها در فرهنگسرای رسانه از یک عمر فعالیتشان تجلیل و از تجربیات شأن برای نسل نوجوان استفاده خواهد شد.

وی در پایان از انتشار مجموعه فوتوموشن رسانه‌ای درنگ در پنج قسمت خبر داد. مجموعه فوتوموشن درنگ به روایت‌های کمتر شنیده شده از ۸ سال دفاع مقدس بر اساس کتاب ” دایره المعارف مصور جنگ ایران و عراق ” نوشته جعفر شیر علی نیا می‌پردازد.

فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا واقع شده است.



منبع مهر

نوشته های مشابه