ورزشی

ناصر: از نظر مالک باشگاه در هفته‌های اخیر «خیبر» رو به افت بود



ناصر: از نظر مالک باشگاه در هفته‌های اخیر «خیبر» رو به افت بود

احسان ناصر در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل پایان همکاری باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری اظهار کرد: این تصمیم را بعد از جلسات پی در پی که هفته گذشته برگزار کردیم اتخاذ کردیم. با توجه به شرایط تیم و همچنین بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم روند خیبر از دیدار هفته اول مقابل سپاهان به ترتیب در دیدارهای بعدی مقابل ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور رو به افت بود و بر همین مبنا تصمیم گرفتیم فرصت‌هایی که در سه هفته آتی پیش رو داریم را از دست ندهیم. این نظر مالک باشگاه بود که در این شرایط حساس نباید زمان طلایی را از دست داد و چنین تصمیمی را پیشنهاد کرد و هیأت مدیره باشگاه هم با آن موافقت کرد.

وی افزود: عملکرد خیبر مقابل سپاهان قابل قبول بود و شرایط تیم مثبت ارزیابی شد، در ادامه در دیدار با ذوب آهن در نیمه دوم خوب بودیم و سپس در بازی مقابل فولاد دچار افت شدیم و باز هم در شرایطی که بازی را عقب بودیم هم مثل بازی با ذوب آهن بازی را جبران کردیم. در مصاف با تراکتور هم باز هم تیم از نظر فنی افت داشت و در نهایت بازی خانگی را واگذار کردیم. البته آقای مهاجری به عنوان سرمربی تیم زحمت خود را کشید و تلاش خود را انجام داد اما واقعیت این است که ما امسال با توجه به اینکه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم تصمیم داریم تیم را به هر شکل ممکن حفظ کرده و رفته رفته خود را بالا بکشیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر تاکید کرد: در این شرایط سه هفته طلایی پیش رو داریم که باید از این سه هفته امتیازات خوبی را کسب کنیم و مطمئناً این شرایط می‌تواند باعث تداوم و حفظ سهمیه استان در لیگ برتر باشد به همین منظور تصمیم داریم در نیم فصل اول امتیازات را جمع کرده تا خیال خود و هوادارانمان را برای پایان فصل آماده کنیم. به همین منظور همکاری مجموعه با آقای مهاجری به پایان رسیده و مسئولیت فنی تیم را به آقای مارکو اورلیو سپرده ایم. برنامه کوتاه مدت باشگاه هم کسب ۳ امتیاز مهم تیم در مصاف با آلومینیوم اراک خواهد بود که ان شاالله به آن دست پیدا خواهیم کرد. از هواداران خیبر نیز می‌خواهیم در این شرایط مثل همیشه پشتیبان تیم باشند و مثل تک تک روزهای فصل گذشته که تیم را به سمت و سوی لیگ برتر هدایت کردند از تیم حمایت کنند تا خیبر به روزهای ایده آل برسد.



منبع مهر

نوشته های مشابه