فرهنگی

نشست «تجربه بازی» با حضور بهرام محمدی‌فر برگزار می‌شود



نشست «تجربه بازی» با حضور بهرام محمدی‌فر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست از ویژه برنامه «تجربه بازی» با حضور بهرام محمدی‌فر از عکاسان جنگ روز جمعه ۶ مهر در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با شعار «کنار با تجربه‌های عکاسی» برگزار می‌شود و اختصاص به گفت‌وگو با برترین عکاسان کشور و پیشکسوتان این حوزه دارد. علاوه براین، نوجوانان از یک عمر فعالیت هنری آنان تجلیل می‌کنند.

مهمان ویژه سومین تجربه بازی که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، یکی از یادگاران جنگ تحمیلی است. محمدی‌فر، متولد ۱۳۳۷ در تهران است. شروع عکاسی‌اش به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد اما پس از انقلاب به عنوان عکاس، کارش را در روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرد. در روزهای جنگ بارها به مناطق عملیاتی سفر کرد و بیشتر عمر عکاسی‌اش را در جبهه‌ها گذراند تا عکاسی کند و در قریب به هشتاد درصد عملیات‌ها حضور داشت.

این برنامه روز جمعه ۶ مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا برگزار می‌شود و جمعی از نوجوانان فعال این فرهنگسرا ضمن گفت‌وگو با وی درباره یک عمر تجربیات او در عرصه عکاسی، از زحمات این رزمنده دفاع مقدس تقدیر خواهند کرد.



منبع مهر

نوشته های مشابه