اقتصادی

ضرورت بازآرایی نگرش تازه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب



ضرورت بازآرایی نگرش تازه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید بورد امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های علیرضا دانشی، مدیرعامل پیشین این شرکت و معارفه ابراهیم پیرامون به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش تولید، بهینه‌سازی مصرف و تمرکز بر اجرای فعالیت‌های مؤثر بر تولید مورد تأکید است.

وی به قدمت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و بازآرایی نگرش تازه در این شرکت را ضروری دانست.

مدیرعامل شرکت ملی نفت احیای مراکز آموزشی را برای این شرکت حیاتی دانست و افزود: ایرادهای مراکز آموزشی باید برطرف شود تا بتوانیم انرژی و خون تازه‌ای را با ورود نیروی انسانی متخصص به رگ‌های سازمان تزریق کنیم.

بورد گفت: شکل اجرایی پروژه‌ها در مناطق نفت‌خیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و نشست‌های کارشناسی طرح‌های تازه‌ای در این مورد ارائه دهید.

وی اجرای اقدام‌های اساسی برای طرح ٢٨ مخزن را ضروری دانست و بر توجه به کارکنان شرکت‌های عملیاتی، احیای مرکز آموزش به‌ویژه مرکز آموزش فنون و فناوری شرکت نفت در منطقه برومی اهواز با هدف توانمندسازی نیروها و ایجاد روابط خوب با کارکنان و ذی‌نفعان بیرونی برای بهبود خروجی سازمان تأکید کرد.

در این آیین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از زحمات علیرضا دانشی، مدیر سابق این شرکت قدردانی کرد و ابراهیم پیرامون به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب معارفه شد.

در ادامه دانشی با ارائه گزارش عملکرد سه ساله و تبیین پیشرفت‌ها و ایجاد زیرساخت‌های تازه، از همکاری و همراهی همه مدیران و رؤسای ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابع قدردانی کرد و انتخاب خوب و دقیق ابراهیم پیرامون را موجب خرسندی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با قدردانی از اعتماد وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت، از تلاش‌های علیرضا دانشی تشکر و تأکید کرد: برای انجام وظیفه اصلی مناطق نفت‌خیز که تولید نفت است به حمایت‌های شرکت ملی نفت و همراهی همه مدیران و کارکنان عزیز و سختکوش نیاز است.

وی بر حل مسائل منابع انسانی به‌عنوان مهم‌ترین چالش کنونی مناطق نفت‌خیز جنوب با همراهی و حمایت‌های شرکت ملی نفت تأکید ویژه کرد.



منبع مهر

نوشته های مشابه