اجتماعی

ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر



ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که به مناسب تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار شد گفت: تشکل‌های نخبگان ایثارگر یک ثروت و گنجینه‌ای برای بنیاد و کل کشور است و خداوند این عظمت و ثروت را در اختیار ما قرار داده است و شاید تا به امروز از این گنجینه عظیم غافل بوده‌ایم. این عزیزان سرمایه‌های مملکت هستند و بنیاد حتماً باید یک راهبرد قطعی درباره آن‌ها داشته باشد.

وی افزود: امروز افتخار می‌کنیم که کلام جمهوری اسلامی ایران در دنیا تعیین‌کننده است و هیچ تصمیمی در منطقه بدون نظر و نگاه جمهوری اسلامی ایران گرفته نمی‌شود؛ این برکت و عزتی است که شهدای ما در دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران به ملت ما هدیه دادند.

اوحدی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «شهدا مظهر اقتدار این کشور هستند»؛ تصریح کرد: اگر امروز جامعه ما اقتدار و عزت دارد بعد از آن همه فراز و نشیب همه به برکت و عزت اقتدار واقعی است که شهدا به این ملت و مملکت داده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران قداستی دارد؛ به خاطر این است که شهدا قداست دارند و بهترین مخلوقات عالم خلقت خداوند یعنی ایثارگران، جانبازان عزیز، آزادگان بزرگوار و جامعه ایثارگری مخاطب آن هستند. اگر ما قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و این قداست را درک کنیم، قطعاً جایگاه و قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم ارتقا پیدا می‌کند.



منبع مهر

نوشته های مشابه