اجتماعی

اعلام زمان برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری جهان در نیمه دوم سال



اعلام زمان برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری جهان در نیمه دوم سال

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه‌های گردشگری جهان در نیمه دوم سال حضور متفاوت و پررنگ‌تری دارند به همین دلیل دولت ایران هم در برخی از آنها غرفه خواهد داشت اما معمولاً بخش خصوصی برای شرکت در این نمایشگاه‌ها اقدام خواهد کرد.

نمایشگاه CIFTIS چین(پکن) از ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه، نمایشگاه دیگر این کشور نیز در گوانگ دونگ در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ شهریور ماه برگزار شد در همین ماه شهریور نمایشگاه ITB هند نیز از ۲۱ تا ۲۳ ماه برگزار شده بود.

در تاجیکستان نیز نمایشگاه گردشگری از ۴ تا ۶ مهر ماه برپا شد در همین زمان هم نمایشگاه گردشگری برزیل و پاکستان و سلیمانیه عراق برگزار شد. قرار است از ۱۸ تا ۲۰ مهر هم نمایشگاه TTG REMINI ایتالیا برگزار شود.

از چهار تا شش آبان هم در اسپانیا نمایشگاه گردشگری مذهبی مالتا برگزار خواهد شد از ۲۵ تا ۲۷ آبان هم اندونزی نمایشگاه بین المللی گردشگری پزشکی و سلامت را برگزار می‌کند. در ماه آذر هم از روز پنجم تا هفتم نمایشگاه گردشگری قطر QTM برپا می‌شود.

اسپانیا نمایشگاه مهم دیگری را با عنوان فیتور از ۳ تا ۷ بهمن برگزار می‌کند نمایشگاه مهم دیگر گردشگری تا پایان سال مربوط به برلین است که با عنوان ITB از ۱۴ تا ۱۶ اسفند برگزار می‌شود. در این دو نمایشگاه غیر از بخش خصوصی، وزارت میراث فرهنگی هم پاویون دارد و متولیان این وزارتخانه سفری به آن خواهند داشت.



منبع مهر