اجتماعی

سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد



سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیجیان شهرداری تهران با صدور پیامی از سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اجرای عملیات وعده صادق ۲ تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است

سردار گرانقدر و مجاهد، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حسین سلامی؛
پس از سلام و تحیت؛ به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیشانی شکر بر آستان الهی می‌ساییم.

بدون تردید موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

ما بسیجیان شهرداری تهران ضمن تقدیر از فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم؛ ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دام الله ظله است.

گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر بسیج شهرداری تهران آمادگی همه جانبه خود را برای نصرت جبهه مقاومت و اعزام به جبهه‌های نبرد با رژیم صهیونی اعلام می‌دارد*؛ امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه- و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، ان‌شاءالله.

بسیجیان شهرداری تهران



منبع مهر

نوشته های مشابه