فرهنگی

«برگه های سفید، دیوهای سیاه» در قم رونمایی شد



«برگه های سفید، دیوهای سیاه» در قم رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۱۵ مهر ماه، سالروز حماسه فلسطین، طوفان الاقصی و روز «نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی»، آئین رونمایی از کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت با حضور مهدی کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، فخرالدین یوسف پور مدیرخانه مطبوعات، حجت‌الاسلام علی فتح‌الله‌زاده رئیس موزه و کتابخانه آستان حضرت فاطمه معصومه (س)، محمد مهاجرانی نویسنده، محمدحسین قاسمی مدیر انتشارات کتابک، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و کادر آموزشی و دانش آموزان دبستان شهید عبدی پور به میزبانی دبستان ابتدایی شهید عبدی پور برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهاجرانی در این مراسم گفت: سال‌های زیادی است که همه فکر و ذهن من در خدمت کودکان هست و دوست دارم کار برای کودکان بنویسم.

این نویسنده افزود: در حال حاضر بسیاری از از درس‌هایی که کودکان دبستانی در کتاب هدیه‌های آسمانی می‌خوانند را من نوشتم.

نویسنده کتاب همچنین ابراز داشت: یکی از کتاب‌هایی نوشتم، کتاب «برگه های سفید، دیو های سیاه» است و همزمان با آغاز عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نوشتن آن را آغاز کردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیریت مدرسه شهید عبدی پور و مسئولین استانی که از این پویش و مراسم پشتیبانی کردند سپاسگزارم و خوشحالم که به لطف خدا کتابی نوشتم که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.



منبع مهر

نوشته های مشابه