اجتماعی

دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش مشخص شدند


به گزارش خبرنگار مهر؛ جشنواره رسانش، جشنواره‌ای دانش آموزی برای رقابت نوجوانانی است که به رسانه و مهارت‌هایی همچون فیلمسازی، گرافیک و پادکست علاقه مند هستند.

جشنواره رسانش یک رویداد ملی رسانه‌ای است که به دانش‌آموزان سراسر کشور فرصت می‌دهد تا مهارت‌های تولید محتوای خود را در قالب آثار صوتی، تصویری، گرافیکی و متنی به نمایش بگذارند.

این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان در حوزه رسانه، هر ساله با حضور گسترده دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

جشنواره رسانش تاکنون در ۶ دوره برگزار شده که ۵۵۰۰۰ اثر رسانه‌ای را دریافت کرده‌است. این میزان ارسال اثر نشان‌دهنده علاقه و مشارکت بالای نسل جوان در دنیای رسانه و تولید محتوا است.

رویداد ملی دوره ششم جشنواره رسانش با برگزاری کارگاه‌ها، بازدیدهای رسانه‌ای و رقابت‌های تولید محتوا، فرصتی ویژه برای برگزیدگان است تا مهارت‌های خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند.

در بخش ساخت ویدئو بیشتر راه یافتگان به مرحله نهایی رسانش ۶ از دختران بودند. زهرا علیپور از خراسان جنوبی، حنانه کربلایی، محدث سادات صولت و ریحانه سادات هاشمی از شهرستان‌های تهران، زهرا احمدی، زهرا مظاهری، فاطمه احمدی و فاطمه امینی از چهارمحال و بختیاری، سلیمه سعید نوریان و مائده اسعدی از استان البرز، سید زهرا رضایی از خراسان شمالی، فاطمه زهرا صیادی از کهگیلویه بویراحمد، فاطمه عباسی از همدان و فاطمه کاشی‌زاده از قم برگزیدگان دختر بخش ویدئویی هستند.

همچنین ابوالفضل سالاروند از لرستان، امیر ابوالفضل مختاری از همدان، امیرحسین شفیعی از کرمان، سعید حبیب‌نیا از بوشهر، سید محمد حسین میر سمانی از خراسان رضوی، سید مرتضی فاطمی از چهارمحال و بختیاری، صدرا حقی از آذربایجان غربی، علی خداوردی از شهرستان‌های تهران و محمد امین رحیمی از اصفهان پسران برگزیده در بخش ویدئویی هستند.

دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش مشخص شدند

در رشته گرافیک ۵ دانش آموز دختر و ۶ دانش آموز پسر به مرحله نهایی رسانش ۶ راه یافتند.

فاطمه یوسفی از چهارمحال و بختیاری، محیا عذیری از شهرستان‌های تهران، فاطمه زهرا شفیعی ثابت از گیلان، عطیه فتحی از البرز و تینا فتحی از استان گیلان از راه یافتگان دختر و ابوالفضل سالاروند از استان لرستان، امیرحسین تنها و امیرعلی رهنما از استان البرز، امیر مهدی زارعی از استان قزوین، سبحان محمدی نانسا از آذربایجان شرقی و امیرحسین قائدی از بوشهر راه یافتگان پسر به مرحله نهایی رسانه ۶ در بخش گرافیک هستند.

دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش مشخص شدند

در بخش متنی ۶ نویسنده نوجوان به مرحله نهایی رسانه ۶ راه یافتند.

پریسان محمد رحیم‌پور از استان البرز، زینب وحدانی از خراسان شمالی و فاطمه یوسفی از چهارمحال و بختیاری از دختران نویسنده و عرفان اقحوانی حسین پور از خراسان رضوی، محمد مهدی معماری از استان البرز و محمد جواد بیات از استان همدان پسران نویسنده‌ای هستند که به بخش نهایی رسانه ۶ راه یافتند.

دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش مشخص شدند

جشنواره رسانش در رشته پادکست هم برگزیدگان یعنی صداها و قصه‌گویان برتر خود را شناخت‌.

بر این اساس حنانه کربلایی از شهرستان‌های تهران، راحله باقری و ساجده حسن‌زاده خوش از خراسان شمالی، فاطمه امینی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه بهرامی از لرستان، فاطمه منتظری و مریم اسعدی از استان البرز، مریم رضایی باچوانلو از خراسان شمالی، مریم روشن نیا از خراسان رضوی، مهیا مرنگی از شهرستان‌های تهران، مائده مقدری از خراسان جنوبی برترین قصه‌گویان دختر و امیرحسین آزموده از استان سمنان، عارف راه رفتن و علیرضا بدری از خراسان شمالی برترین پسران قصه‌گو در راه یافته به مرحله نهایی رسانه ۶ هستند.

دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش مشخص شدند



منبع مهر