اجتماعی

مدیرانی که درپی محدود کردن فعالیت تجار اقتصادی هستند بر کنار شوند



مدیرانی که درپی محدود کردن فعالیت تجار اقتصادی هستند بر کنار شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: در پرداخت مطالبات کشاورزان با وجود تنگناهای اقتصادی موضوع در دستور کار دولت قرار گرفت و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات گندم کاران اختصاص داده شد.

وی حل مشکلات اقتصادی، محور فعالیت‌های دولت و قوه قضائیه دانست و افزود: دستورالعمل‌های دولت رنگ و بوی اقتصادی دارد و ما بر اساس اولویت‌بندی، به موضوعات و مشکلات حوزه اقتصادی رسیدگی خواهیم کرد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه قانون‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مزاحم را از دیگر معضلات پیش‌پای بخش اقتصادی دانست و گفت: نباید بدون کار کارشناسی، بدون اشراف بر موقعیت‌ها و شناخت کامل وضعیت یک بخشنامه دردسرساز و مزاحم بخش تولید را تدوین کرد که اکنون جهت رفع آن در حال بررسی هستیم.

وی ادامه داد: وجود برخی از مدیران مزاحم از دیگر معضلات حوزه اقتصاد به شمار می‌آید آنها به جای اینکه گره‌ای را باز کنند و یا مشکلی را حل کنند بیشتر کار را با چالش مواجه می‌کنند که این مدیران باید بر کنار شوند. در گلستان اهتمام مدیران رفع مشکلات و جلوگیری از گره انداختن آن است.

خلیلی اظهار کرد: مدیرانی که در پی محدود کردن فعالیت تجار و تولید کنندگان اقتصادی هستند باید بر کنار شوند و نباید مدیران دست تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را ببندند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار زیادی است، اظهار کرد: باید در استان سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس اولویت و نیاز استان انجام شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه