اجتماعی

اعزام ۱۰۰ تانکر آب برای خاموش کردن شعله‌ها در شادآباد



اعزام ۱۰۰ تانکر آب برای خاموش کردن شعله‌ها در شادآباد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، همزمان با وقوع حریق در محدوده جنوب غربی شهر تهران، مرکز هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) شهر تهران به طور نسبی فعال شد و همکاران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور در محل حادثه عملیات اطفای حریق را آغاز و سایر تیم‌های امدادی از جمله تیم عملیاتی سازمان مدیریت بحران شهر تهران جهت انجام هماهنگی‌های میدانی در صحنه حاضر شدند.

با گسترش حریق به محدوده وسیعی از بازار، بیش از سه بلوک درگیر آتش سوزی شد. در این حادثه با توجه به نوع مواد قابل اشتعال انفجارهای متعدد رخ داده و سبب شدت یافتن شعله حریق تا ساعت‌ها گردید. برای اطفای حریق در این محدوده، بیش از یکصد تانکر آب و ١٢ تیم آتش نشانی به همراه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز به محل حادثه ارسال شد. در این حادثه جهت تسهیل اقدامات تیم‌های آتش‌نشان مستقر در صحنه حادثه هماهنگی‌های لازم از جمله قطع جریان گاز و برق محدوده، حضور تیم‌های عملیاتی شرکت‌های خدمات رسان، یگان‌های انتظامی جهت کنترل تردد صحنه حادثه و حضور تیم‌های اورژانس از طریق مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران صورت گرفت.

در این حادثه تاکنون سه نفر جان خود را از دست داده‌اند و هشت نفر مصدوم شده‌اند که شش نفر به صورت سرپایی و دو نفر با انتقال به بیمارستان مورد مداوا قرار گرفتند. این حادثه همچنین خسارت مالی بسیاری را به همراه داشت که در پی آن بیش از یکصد مغازه، بخش ضلع جنوبی پارکینگ طبقاتی ۴ طبقه، ۱۱ خودرو و ٣ دستگاه موتورسیکلت طعمه آتش شده‌اند.



منبع مهر

نوشته های مشابه