اجتماعی

مدارس نوبت عصر برخی شهرهای خوزستان تعطیل شد



مدارس نوبت عصر برخی شهرهای خوزستان تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، به علت آلودگی هوا در شهرهای اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه فعالیت آموزشی تمامی مدارس در نوبت بعد از ظهر به صورت مجازی شد.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۸ صبح امروز (۲۳ مهرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شماره ۲ اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان ۱۹۷، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۷۱، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۶۹، ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۶۷، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۷۱ و ایستگاه شرکت ملی حفاری ایران در اهواز ۱۶۵، ایستگاه اندیمشک ۱۵۴، دزفول ۱۶۰، هویزه ۱۷۶، خرمشهر ۱۵۴، شادگان ۱۵۶، ماهشهر ۱۶۱ و بهبهان ۱۶۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز گفت: بنا بر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیر حضوری شد.

داود میر شکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در این شهرستان‌ها به صورت مجازی و از بستر برنامه شاد انجام می‌شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه