ورزشی

رژیم صهیونیستی به مقابله با آزادی‌خواهان عالم به پا خاسته است – ارتباط فردا

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، محمد طیب صحرایی ظهر دوشنبه در همایش بین‌المللی امت مقاومت با موضوع مقاومت بروز قدرت ایمان که با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری، استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سالن اجتماعات برق برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز جهان اسلام از عزت و کرامت بزرگی برخوردار است مدیون مرهون امام و شهدا است که در دوره حساس تاریخ جان خود را تقدیم اسلام و آزادی حقانیت کردند.

وی افزود: آنچه که امروز در عرصه جهان شاهد آن هستیم تقابل جبهه حق و باطل بوده و امروز جهان شاهد یک جلوه بی‌نظیر تقابل این ۲ نقطه است همانطور که در کربلا جبهه سیاهی و شقاوت در برابر جبهه صفا و صداقت و حقانیت قرار گرفتند و امروز آنچه که بشریت به وضوح به نظاره نشسته جبهه معاصر حق و باطل است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، تصریح کرد: طی یک سال گذشته جهان شاهد تحولات روز افزونی بوده و میلیون‌ها نفر در جهان به طور روزانه بیشتر از پیش و حقانیت نزدیک می‌شوند و از شرق تا غرب عالم همه جا انسانیت نمود پیدا کرده و حقانیت برادران فلسطینی و ندای مظلومیت جهانی می‌شود.

صحرایی از سرعت فزاینده و حرکت روز افزون حق گرایی در جهان یاد و خاطر نشان کرد: امروز رقابت در جبهه حق به یک مسابقه جدی در جهان تبدیل شده و هر کس در این روزگار باید تلاش کند در طرف درست تاریخ قرار گیرد چرا که جهان امروز مرا به انتخاب فرا می‌خواند.

وی ادامه داد: در جبهه حق و باطل کسانی که خاموش هستند عکلا در جبهه باطل قرار داشته بنابراین هرکس در هر سطحی که می‌تواند باید در این جهاد سهمی داشته چرا که اکنون این جهان در این برهه از تاریخ یک جهان فرا زمانی و فرا مکانی است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه جنگ حق و باطل روز به روز ترکیبی‌تر و دشوارتر خواهد شد، بیان داشت: باید آماده غربالگری باشیم اما باید بدانیم که حتماً دستگاه‌های استکبار جهانی در رسانه‌ها تلاش می‌کنند که با تفرقه افکنی حکومت کنند و وانمود کنند که اسرائیل با مردم کار ندارد بلکه با نظام کار دارد.

صحرایی یادآور شد: سنت پلید استکبار همین تفرقه افکنی و حکومت بر این مبنا است که از نظر این قوم یهودی بشریت به ۲ دسته تقسیم شده یعنی یا یهودی هستند یا خدمتگزار به یهودیت هستند و تنها در این صورت حق حیات دارند و امروز این ذات پلید و جنایتکار آنها به وضوح نمایش داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران، لبنان و فلسطین اگر یک دشمن داشته باشد همان صهیونیست است، مطرح کرد: با توجه به نگاه نژاد پرستانه صهیونیستی با تمامی آزادی‌خواهان عالم مقابله کرده و به راحتی خون آنها را ریخته و جداسازی و تفرقه افکنی دیده شده از جانب شیطان بزرگ سنتی دیرینه است.

استاندار کرمانشاه نگاه الهی را یک نگاه وحدت گرا دانست و امام خمینی (ره) را منادی و پرچمدار آن دانست و یادآور شد: در هر نقطه‌ای از جهان که ندای مظلومی بلند شود اگر جواب ندهیم مسلمان نیستیم و هر جایی که اتحاد، همدلی، همراهی و وحدت برای حق گرایی دیدیم نباید از آنجا بمانیم و در مقابل هر جا بوی تفرقه آمد بوی شیطان ایت و باید با آن مقابله کرد.

صحرایی افزود: سال‌ها نظام استکبار جهانی سعی کرده بین برادری شیعه و سنی تفرقه بیندازد و این در صورتی است که مردم ایران در دوران دفاع مقدس سال‌ها و در جبهه مقاومت و مقدس دفاع کردند و امروز نیز این سرزمین با آگاهی از مظلومیت سید حسن نصرالله دیگر کسی نمی‌تواند بگویید ایران از حزب الله فقط به خاطر مذهب دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران از آرمان‌های قدس شریف و برادران و خواهران مظلوم غزه و فلسطین دفاع می‌کند، عنوان کرد: جهاد سختی را در حال گذر هستیم و در این مسیر یک به یک عزیزان و برگزیدگان را از دست دادیم اما جبهه مقاومت در آزمون بزرگ الهی پیروز است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با نگاه خبیثانه خود می‌خواهد جبهه مقاومت را زمین گیر کند، گفت: این مسئله یک درس بزرگ توحیدی برای ما است و آسمان عزت و آسمان مقاومت برافراشته است حتی اگر ستون‌های این آسمان بر داشته شود.

وی در پایان گفت: جهان اسلام جنگ‌های متعددی پشت سر گذاشته و روسیاهی آن برای افرادی است که سکوت را اختیار کرده‌اند.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

نوشته های مشابه