اجتماعی

جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسرائیل در منطقه را به هم زده‌ است



جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسرائیل در منطقه را به هم زده‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی الرضا حاجی بگلو رئیس شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود در اجلاس سی و سوم این شورا از شورای اسلامی استان البرز و شورای شهر کرج و شهردار کرج، بابت میزبانی از نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها قدردانی کرد.

وی در ادامه به شرایط منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: شهادت فرمانده غیور و افتخارآفرین حزب‌الله لبنان شهین سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان را تبریک و تسلیت می‌گویم. از یک سو اتفاقات اخیر خاورمیانه در یک سال گذشته اتفاقات خوبی نبود و بسیاری از رزمندگان، فرماندهان، کودکان، جوانان، مردان و زنان به شهادت رسیدند و از این جهت غمگین هستیم.

حاجی‌بگلو ادامه داد: رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل یک رژیم نژادپرست هستند و معتقدند بقیه اصلاً نباید وجود داشته باشند و در منطقه با حمایت آمریکا هر کاری می‌خواستند انجام می‌دادند و پایگاه‌های نظامی اطراف ایران مستقر کردند و هدف اصلی این‌ها هم جمهوری اسلامی است که البته کور خوانده‌اند.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: از سوی دیگر اما جبهه مقاومت بازی را به هم زده و در این راه فرماندهان بسیاری را هم تقدیم اسلام کرد. آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه هنگفت و مافیای رسانه کاری کرده بودند که دنیا تصور می‌کرد این جمهوری اسلامی ایران و مقاومت است که اجازه صلح و آرامش در منطقه نمی‌دهند اما اکنون در کشورهای مختلف ملت‌ها راهشان را از دولت‌های‌شان جدا کرده‌اند و فهمیدند آنچه جمهوری اسلامی می‌گفت درست است و همچنین بعضی از دولت‌ها هم راهشان را از آمریکا و اسرائیل جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که شهید هنیه مهمان ما بود و ترور شد، رهبری وعده صادق دیگری را هم وعده دادند و مشاهده کردید که وعده صادق ۲ چگونه انجام شد و پیام مهمی به رژیم صهیونیستی و آمریکا داشت مبنی بر اینکه که اگر ما بخواهیم نقطه به نقطه حیفا و تل‌آویو را می‌زنیم.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: با عملیات وعده صادق ۲، افکار عمومی جهان خوشحال شدند و ایران را تحسین کردند و دنیا این را بداند که اگر لازم باشد، وعده‌های صادق دیگری هم در راه خواهد بود.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان داشت: فرمانده شجاع جمهوری اسلامی دکتر قالیباف در شرایط جنگی منطقه و لبنان پشت پرواز نشست و به لبنان و محل شهادت شهید سید حسن نصرالله رفت و این هم پیام دیگری برای جامعه جهانی و اسرائیل بود. جامعه شورایی به این مرد بزرگ خدا قوت می‌گوید و به وجود چنین افرادی افتخار می‌کنیم.

حاجی‌بگلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح تمدید دوره ششم شوراها، گفت: اولویت ما در مجلس شورای اسلامی، طرح ۷ ساله شدن شوراها است که منتظر اعلام وصول آن هستیم و با صحبت‌هایی که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم، قول اعلام وصول را گرفتیم.

وی در پایان افزود: اعضای شورای عالی استان‌ها و شوراهای اسلامی استان با نمایندگان مجلس حوزه خود صحبت کنند و آن‌ها را متقاعد کنند که رأی مثبت به طرح تمدید فعالیت دوره ششم شوراها بدهند.



منبع مهر

نوشته های مشابه