اجتماعی

برگزاری نخستین رویداد تداکس سنگلج با محوریت هوشمندسازی حوزه سلامت



برگزاری نخستین رویداد تداکس سنگلج با محوریت هوشمندسازی حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد تداکس سنگلج با محوریت هوشمندسازی حوزه سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در تماشاخانه محله سنگلج برگزار شد.

این رویداد با حضور وحیدرضا انارکی‌محمدی شهردار منطقه، با قائمی عضو شورای شهر تهران، سوده نجفی عضو و هیئت رئیسه شورای شهر تهران، بیژن یاور عضو مجمع ملی کاهش خطر حوادث و سوانح جمهوری اسلامی ایران، غزاله دانش عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،امیدرضا ریاحی، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، علیزاده مدیر سازمان جهانی ایمنی WSO در اتریش و سایر اعضای کمیته تخصصی تداکس و با محوریت هوشمندسازی حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهر تهران اجرا شد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران در این رویداد گفت: توفیق شد در منطقه ۱۲ میزبان نخبگان و مسئولانی باشیم که علی رغم خلأ مدیریت شهری واحد با دغدغه ایمنی و تاب‌آوری شهری و محوریت هوشمندسازی، در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تلاش می‌کنند.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر مدیریت شهری در راستای اتصال بازار به شبکه فاضلاب و تعویض سیم‌های برق بازار، لزوم استفاده از هوش مصنوعی در منطقه ۱۲ را به علت مسائلی چون هم پوشانی بافت فرسوده با بافت تاریخی و همچنین ایمنی بازار و… ضروری دانست.

وی در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رزاقی همکار منطقه و برگزار کننده تداکس تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد تا این رویدادها گام مهمی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان باشد.

شایان ذکر است در این رویداد از علی رنجبر شهروند × و نخبه نوجوان که در زمینه هوش مصنوعی ثبت اختراع داشته است با اهدای لوح تقدیر شد.



منبع مهر

نوشته های مشابه