ورزشی

شکست سپاهان برابر «الشارجه»/ کار زردپوشان برای صعود سخت شد


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در دور سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو، امروز سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شارجه میهمان تیم «الشارجه» امارات بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم اماراتی به پایان رسید.

شاگردان «ژوزه مورایس» در شرایطی پا به این میدان گذاشتند که در دو دیدار قبلی، برابر الوحدات اردن مغلوب شده بود و برابر استقلال تاجیکستان با ۴ گل به برتری رسیده بود.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، صالح حردانی (۷۲- حسین گودرزی)، برایان دابو، محمد کریمی (۷۲- کاوه رضایی)، مهدی لیموچی (۸۶- رضا شکاری)، استیون انزونزی (۲+۹۰ رضا اسدی)، محمد مهدی محبی و ابوباکار کامارا (۸۷- جواد آقایی پور).

نیمه اول

نیمه اول این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم شارجه عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۶ واکنش واکنش پیام نیازمند مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد.

اما مقاومت تیم سپاهان برابر تیم اماراتی ۲۵ دقیقه بیشتر طول نکشید و حرکت بازیکن این تیم از جناح راست و غفلت مدافعین زرد پوش و پاس کات بک او موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «اوسمان کامارا» برسد و او هم با یک شوت غیرقابل مهار، دروزاه نیازمند را باز کرد.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد تا زردپوشان سپاهانی نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.

شکست سپاهان برابر «الشارجه»/ کار زردپوشان برای صعود سخت شد

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، تیم سپاهان شروع بهتری داشت و توانست بازی خود را به حریف تحمیل کند و در دقیقه ۵۱ محمدمهدی محبی از سمت راست صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض، توپ را به مهدی لیموچی رساند تا تساوی به ثمر برسد.

اما پس از این گل، باز هم شرایط نیمه اول تکرار شد و تیم شارجه کنترل بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۷۰ «لوانزینیو» که با یک پاس تماشایی از خط آفساید سپاهان فرار کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت موفق شد گل دوم شارجه را به ثمر برساند.

در حالی که پس از این گل، تیم سپاهان حملات خود را تشدید کرد و در چند صحنه هم می‌توانستند کار را به تساوی بکشاند اما این اتفاق رقم نخورد تا اینکه در دقیقه ۹۰ شارجه صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه شد و ضربه «کایو» پس از برخورد به مدافع سپاهان تغییر مسیر داد و وارد دروازه پیام نیازمند شد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم الوحدات اردن با یک گل استقلال تاجیکستان را شکست داد.

در جدول رده بندی گروه C تیم‌های الوحدات و الشارجه با ۷ امتیاز اول و دوم هستند و سپاهان با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد. استقلال تاجیکستان هم بدون امتیاز چهارم است.



منبع مهر

نوشته های مشابه