فرهنگی

کتاب خط تحریری «نقش قلم» رونمایی شد



کتاب خط تحریری «نقش قلم» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب خط تحریری «نقش قلم» تالیف عاطفه نوشاوند همزمان با هفته خوشنویسی در اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان استان تهران که با عنوان «کلک مستوران» برگزار می‌شود، رونمایی شد.

این کتاب در خصوص آشنایی با نگارش حروف، اتصالات و توضیحات جامع از متن نویسی، تمرین و نشست بهتر خودکار روی کاغذ است و زمینه مناسبی برای آموزش جامعه خوشنویسی (تحریری) را به مخاطب خود عرضه می‌کند.

نمایشگاه «کلک مستوران» با هدف معرفی بانوی ایرانی و اهمیت و یکدلی بانوان ایران زمین در عرصه فرهنگ و هنر در برج آزادی برگزار می‌شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«خط خوش بخشی از هویت انسان است و می‌تواند نشان‌دهنده وجوهی از شخصیت باشد. آموزش خط تحریری علاوه بر اینکه نیاز روزمره ما را برطرف می‌کند، مهارتی است که موجب اعتلا و توسعه فردی می‌شود. نویسنده در همین راستا این کتاب را به رشته تحریر درآورده است. علاوه بر خط تحریری، خط نستعیلق، شکسته نستعلیق، لاتین و نقاشی خط نیز در زمره مهارت‌های نویسنده است و به استادی تمام این مهارت‌ها آموزش داده می‌شود.»

صاحب سبک هنری تلفیق خطوط ایرانی و کاپرپلیت (شکسپلیت)، دارای گواهی جهاد دانشگاهی (واحد هنر)، دارای گواهینامه lcom، منتخب نمایشگاه PERSIANART ایتالیا در سال ۱۳۹۷، مدیر انجمن خوشنویسان ایران واحد بلوار ابوذر، مدیر موسسه فرهنگی هنری نقش و قلم نوشاوند و غیره از جمله فعالیت ها و مدارج مولف این کتاب است.

این کتاب با قیمت ۱۶۵ هزار تومان توسط نشر نواندیشان عرضه شده است.



منبع مهر

نوشته های مشابه