اجتماعی

جریمه میلیاردی قاچاقچی که گازوییل را به اسم روغن صنعتی می‌فروخت



جریمه میلیاردی قاچاقچی که گازوییل را به اسم روغن صنعتی می‌فروخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی مهاجریان مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی یزد گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز به پرونده حمل ۳۳ هزار و ۳۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی پیرامون حمل سوخت یارانه‌ای، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مهاجریان گفت: شعبه همچنین به دلیل بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۱۰ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال معادل ارزش تخلف به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، این میزان سوخت را از یک دستگاه کامیون کشنده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهریز ارسال کردند.



منبع مهر

نوشته های مشابه