بازی های ویدیویی
-
فرهنگی
عدم حضور در پلتفرمهای خارجی مشکل مهم بازیسازان است
[ad_1] پوریا صادقی دیجیتال مارکتر استودیو نشر پاییزان، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سال ۹۳ کار خود را…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
ورود به عرصه درآمدزایی در صنعت گیم تابوشکنی است
[ad_1] نازنین افراز گیمر ۲۴ سالهای که بهواسطه تولید محتوای استریم به درآمدزایی رسیده، درباره تجربه فعالیتهای خود به خبرنگار…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
درآمد ۹۰۰ میلیونی یکگیمر از تولید محتوا در فضای مجازی
[ad_1] حسین امانالهی گیمر جوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی فعالیتش گفت: از قدیم که رایانه سادهای در…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال از ایستگاه دوم به هفتم پرید
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت بنیاد ملی بازیهای رایانهای با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بوده است. در ایندوره…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
تولید موکبدار، ایده یک بازی با کیفیت را محقق کرده است
[ad_1] خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: «بازیهای رایانهای» یا به شکل درستتر آن «بازیهای ویدئویی» آنقدر جذاب و…
بیشتر بخوانید »