بازی های ویدیویی
-
فرهنگی
عدم حضور در پلتفرمهای خارجی مشکل مهم بازیسازان است
پوریا صادقی دیجیتال مارکتر استودیو نشر پاییزان، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سال ۹۳ کار خود را در…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
ورود به عرصه درآمدزایی در صنعت گیم تابوشکنی است
نازنین افراز گیمر ۲۴ سالهای که بهواسطه تولید محتوای استریم به درآمدزایی رسیده، درباره تجربه فعالیتهای خود به خبرنگار مهر…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
درآمد ۹۰۰ میلیونی یکگیمر از تولید محتوا در فضای مجازی
حسین امانالهی گیمر جوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی فعالیتش گفت: از قدیم که رایانه سادهای در خانه…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال از ایستگاه دوم به هفتم پرید
به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت بنیاد ملی بازیهای رایانهای با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بوده است. در ایندوره صنعت…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی
تولید موکبدار، ایده یک بازی با کیفیت را محقق کرده است
خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: «بازیهای رایانهای» یا به شکل درستتر آن «بازیهای ویدئویی» آنقدر جذاب و سرگرمکننده…
بیشتر بخوانید »